Úvodní stránka > Lektoři > Lektor -Mgr. Ing. Ladislav Kavřík

Mgr. Ing. Ladislav Kavřík

Zadávání veřejných zakázek

Lektor a advokát s desetiletou praxí v oblasti zadávání veřejných zakázek. Praktické zkušenosti získal díky samostatné projektové/obchodní činností ve společnosti, zabývající se kompletním dotačním poradenstvím a realizací dotací.

Bohaté zkušeností má také s přednáškovou činností. Během své praxe dále organizoval zadávací řízení a věnoval se generální advokátní praxi. Sám či spolu s kolegy publikoval 8 odborných publikací se zaměřením na veřejné zakázky.

Úspěšně absolvovat dva magisterské studijní programy z oblasti veřejných zakázek na Masarykově univerzitě v Brně. Následně zde absolvoval i postgraduální studijní program.

Vyhlášené termíny školení

Datum Kurz Místo Cena s DPH
16.05.2024 Zadávání veřejných zakázek dle platné právní úpravy
AK/PV-224/2019 - AK/VE-136/2019
Hodolany2250,-2723,-

Přehled školení, kterými Vás provede: Mgr. Ing. Ladislav Kavřík

Zadávání veřejných zakázek dle platné právní úpravyAK/PV-224/2019 - AK/VE-136/2019

Školení je určeno zástupcům zadavatelů nejen z obcí, krajů, příspěvkových organizací, ale i dalších zadavatelů.

Hlavním cílem školení je seznámit účastníky s platnou právní úpravou zákona o veřejných zakázkách.

Obsahem semináře je výklad zákona o veřejných zakázkách v platném znění a výklad prováděcích předpisů k zákonu, a to s důrazem na praxi zadavatelů a rozhodovací praxi ÚOHS.


Osnova

  • Přehled legislativy na poli zadávání veřejných zakázek
  • Novinky na poli zadávaní veřejných zakázek
  • Přehled limitů, předpokládaná hodnota veřejné zakázky, volba zadávacího řízení
  • Příprava zadávacích podmínek
  • Tvorba návrhů smluv
  • Kvalifikace, vymezení a její prokazovaní
  • Lhůty v zadávacím řízení
  • Proces zadávání veřejných zakázek
  • Hodnotící kritéria a způsoby hodnocení nabídek
  • Ukončení zadávacího řízení, opravné prostředky, námitky, řízení před ÚHOS, podněty
  • Profil zadavatele
  • Elektronizace veřejných zakázek
  • Diskuze a dotazy

 

Zakázky malého rozsahu - praktická doporučeníAK/PV-18/2019 - AK/VE-17/2019

Veřejné zakázky malého rozsahu představují největší kategorii veřejných zakázek. S ohledem na absenci podrobnější zákonné úpravy je na zadavatelích, aby si sami upravili postup pro zadání veřejných zakázek malého rozsahu a neporušili přitom základní zásady – transparentnosti, rovného přístupu a zákazu diskriminace, jimiž se musí řídit.

 

Toto školení je pro všechny zadavatele veřejných zakázek malého rozsahu, kteří chtějí vědět jakým způsobem tyto zakázky zadat a neporušit přitom zákon. V rámci školení bude zohledněna aktuální judikatura a její aplikace na veřejné zakázky malého rozsahu a bude zde demonstrováno několik vzorových situací a jejich řešení v rámci postupu zadávání veřejných zakázek malého rozsahu. 

 

Osnova

  • Zásady zadávání zakázek malého rozsahu
  • Průzkumy trhu
  • Příprava zadávání zakázky malého rozsahu
  • Zadávací dokumentace
  • Kvalifikace
  • Kritéria hodnocení a způsoby hodnocení
  • Jak psát výzvy k podání nabídek
  • Jak posuzovat, hodnotit a vybírat nabídky
  • Jednání o nabídkách
  • Uzavírání smluv
  • Poskytování informací o zakázkách malého rozsahu
  • Dokumentace o zakázce malého rozsahu
  • Příklady z praxe
  • Ukázky vzorových dokumentů

 

Reference lektora

Zakázky malého rozsahu - praktická doporučení

"

Seminář proběhl v příjemném prostředí, lektor byl velice zkušený a jeho výklad pramenil z praxe, tudíž se jednalo o velice praktickou a přínosnou přednášku.

Určitě doporučuji.

 

 

Kateřina Dulavová

 

referent stavebního úseku

Obecní úřad Šenov u Nového Jičína

"

REFERENCE

ASI informační technologie s.r.o.

1. máje 747/3
789 85 Mohelnice

IČ: 25864394
DIČ: CZ25864394
Spisová značka : C 23227 vedení u Krajského soudu v Ostravě
číslo účtu: KB Mohelnice: 115-3957460277/0100
zobrazit na mapě